زورگیران خفن تهران بازداشت شدند | ۲۵ فقره سرقت با قمه

متهمان در این حین به طرف یکی از شهروندان حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفن همراه او را زورگیری و به سرعت از محل گریختند.
زورگیران خفن تهران بازداشت شدند | ۲۵ فقره سرقت با قمه
کد خبر : ۵۴۹۱۹

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد (قمه) از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره زورگیری به این شیوه اعتراف کردند.

سرهنگ علی قاسم‌پور روز دوشنبه افزود: ۳۰ دی ماه گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریا به ۲ مرد جوان سوار بر موتورسیکلت پلاک مخدوش که عابران را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: متهمان در این حین به طرف یکی از شهروندان حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفن همراه او را زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

به گفته سرهنگ قاسم‌پور، با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، در یک عملیات منسجم و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ نفر دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: در بررسی‌های بیشتر از متهمان، ۲ قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند، کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۵ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان یادآور شد: تمامی مالباختگان شناسایی و متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی منتقل شدند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر